Новини НПП
Механізми громадського контролю
Комунікація з громадськістю
Репрезентативні ділянки
Послуги
Садивний матеріал
Основні дані
Завдання НПП
Законодавство
Природні умови
Рослинність
Ліси
Тваринний світ
Птахи
Об'єкти неживої природи
Путівники
Туристичні маршрути
Публікації про НПП
Джерела інформації
Рекомендовані сайти
Фотогалерея
Відео
Контакти
Робота із зверненнями громадян по НПП «Сколівські Бескиди» за І квартал 2016 року
Впродовж січня-березня 2016 року до НПП «Сколівські Бескиди» надійшло 43 звернень громадян, з яких 42 – на особистому прийомі та 1 поштою.
У загальному обсязі звернень громадян під час усних прийомів до адміністрації нацпарку переважають звернення пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей. Від цієї категорії населення надійшло 18 звернень, що становить 42% від загальної кількості. Основною причиною надходження таких звернень є важкий матеріальний стан. Звернення зазначених громадян розглядались адміністрацією НПП «Сколівські Бескиди», перебували на постійному контролі та вживалися заходи для їх позитивного вирішення.
Актуальними також є питання праці й заробітної плати -10 звернень.
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – березня 2016 року нацпарком надано роз’яснення на 8- звернень, вирішено позитивно 35 - звернень.
Оксана Калинів, зав.канцелярією
НПП "Сколівські Бескиди"